Tosdag hoho

Helt vanlig dag på jobbet igår. På morgonen kom samma taxichaufför som hämtade oss på flygplatsen och körde oss till jobbet. Snacka om irriterande chaufför! Han sitter och tuggar tuggummi hela tiden, sådär lagom högt. Väl på jobbet fick vi sitta med några designers och titta på hur de jobbar och sö fick vi själva prova på lite och fråga massa. Kineserna är väldigt trevliga och sociala av sig, så det är mycket trevligt tycker vi. Finns väl inte så mycket mer att säga om jobbet, men kan nämna att det är hopplöst att äta västerlänsk mat med pinnar.

Efter jobbet drog vi till hooters och käkade amerikansk middag. De blev då feta hamburgare och feta mackor me kött på. De va också väldigt nice att få en Carlsberg istället för kinaöl till middagen, hehe.
Det var en mycket soft kväll faktiskt, men vi var ganska trötta så vi la oss ändå tidigt.

Idag är det fredag och på schemat för ikväll har vi en indisk middag med Yngve och Monica. Det ska bli väldigt trevligt! Hoppas bara inte att man brinner upp av nån väldigt kryddig mat, men det återstår att se.

P.S Måste bara nämna att dom här kineserna håller på att tuta sönder våra öron, galningar!!! D.S


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Hooters.. ? killar, killar.. Jag hoppas inte det är samma kedja som i USA?



Hälsa Yngve o Monica från deras gamla granne!

2010-03-05 @ 08:13:25
Postat av: Helena

När hade du tänkt ta dig tid o prata lite med lilla mig då? nån gång nästa vecka eller då jag har lov?



(simon/åke, du kmr nog va väldigt fet när du kmr hem med tanke på all mat du proppar i dig haha) <3

2010-03-05 @ 15:50:44
Postat av: Helena

Era små tjockisar som bara äter o äter :P



Hurru Simon, när hade du tänkt ta dig tid o prata med lilla mig? har ju lov nu så är väl mer eller mindre inne på msn 24/7 haha OCH skype. <3



En fråga: varför äter ni så mkt annan mat än kinesisk mat? är ni inte i Kina för att äta deras mat o leva i deras kultur? pff indiskt, japansk, italienskt, amerikanskt.... jisses pojkar :P

2010-03-05 @ 16:00:57
Postat av: Simon

Haha du hanna, det kan jag tala om att det är faktiskt samma kedja :P Ja det ska jag göra! :)



Vi ska nog se att tid finnes nu under helgen iallafall, då man är ledig. Vi måste ju prova på massa olika maträtter. Vi käkar alltid kinesiskt till frukost och det blev äkta kinamat 2 gånger hittils tror jag. Vi hinner nog lessna ganska hårt på kinesisk mat efter 4 veckor tror ja, så vi sprider ut de lite :P

2010-03-06 @ 02:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0